Известие

Collapse
No announcement yet.

Въпрос относно спирачките на 156

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Първоначално публикувано от Old Fox Покажи съобщение
    Нидей да питаш. Само за бусове важи това
    Колега MaD-BoY, нидей тъй молив тъ. Викаш сичкото 156 е с нерегулирани спирачки, и то сичките са се разрегулирали тъй щото да фащат по хубаво. Ей ако може да ми се разрегулира и ДВГ, че да въри повече и да арчи по-малко....
    Да си имаме уважението, ако си компетентен по темата кажи решение на проблема и се убоснови, не само да плюеш по постовете. Аз пиша тога което знам от личен опит и в което съм сигурен. Знам че при някои марки спирачките се регулират автоматично, незнам дали нашите белисими са сред тях, и не знам защо трябва да спорим като още в самото начало казах на колегата Crazyelement че отговора на въпроса му се намира в автосервиза (ако има намерение да предприеме някакви мерки) не му е проблем точно на 7-8 мин път е от нас е официалния представител толкоз за 1 въпрос едва ли ще му поискат пари...
    Who Likes To Fuckin' Partyy Alfa Romeo 1.4 TS

    Comment


    • #47
      Първоначално публикувано от MaD-BoY Покажи съобщение
      Да си имаме уважението, ако си компетентен по темата кажи решение на проблема и се убоснови, не само да плюеш по постовете. Аз пиша тога което знам от личен опит и в което съм сигурен. Знам че при някои марки спирачките се регулират автоматично, незнам дали нашите белисими са сред тях, и не знам защо трябва да спорим като още в самото начало казах на колегата Crazyelement че отговора на въпроса му се намира в автосервиза (ако има намерение да предприеме някакви мерки) не му е проблем точно на 7-8 мин път е от нас е официалния представител толкоз за 1 въпрос едва ли ще му поискат пари...
      Е то е пределно ясно какво ще стане , или ще кажат добре са , или ще ме вкарат в сервиза ще ми сменят хиляди и 1 глупости и ще кажат 500 лева , решение на проблема е друга 156 с нови спирачки 2 вентилирани и 2 нормални дискови и нови накладки да видим тя как спира и да се направи база и тогава да се търси решение на проблем , който можеби изобщо не съществува
      Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

      Comment


      • #48
        в този ред на мисли, за да сменя дисковете с вентилирани нарязани, а сега съм с нормалните, ще трябва ли да сменям спирачните апарати?
        sigpic
        Gulfstream G650 with Italian design...

        Comment


        • #49
          Първоначално публикувано от rusiq86 Покажи съобщение
          в този ред на мисли, за да сменя дисковете с вентилирани нарязани, а сега съм с нормалните, ще трябва ли да сменям спирачните апарати?
          Да

          Comment


          • #50
            Оня ден се сдобих с желаната алфа 156 2.0 и за спирачките също мога да кажа, че не дават да се докоснат.При най малкото докосване и ковът на място.Предполагам с времето се свиква да се натиска по по малко.
            Alfa 156, 2.0 TS
            VW Vento 1.8- Бившата
            Не искам богатство, не искам пари, а искам на бирата и бензина старите цени !!!

            Comment


            • #51
              Първоначално публикувано от MaD-BoY Покажи съобщение
              Да си имаме уважението, ако си компетентен по темата кажи решение на проблема и се убоснови, не само да плюеш по постовете. Аз пиша тога което знам от личен опит и в което съм сигурен. Знам че при някои марки спирачките се регулират автоматично, незнам дали нашите белисими са сред тях, и не знам защо трябва да спорим като още в самото начало казах на колегата Crazyelement че отговора на въпроса му се намира в автосервиза (ако има намерение да предприеме някакви мерки) не му е проблем точно на 7-8 мин път е от нас е официалния представител толкоз за 1 въпрос едва ли ще му поискат пари...
              Уважението си го има. Пиша уеко закачливо но вярвам че разбра какво имам предвид.
              Какво има да им се регулира на спирачките? Нищо. Всички 156ци спират така. Ти съдиш по твоята кола и по некъв бус, което е грешно. Е няма как просто на всички 156 да са им разрегулирани спирачките. За два светофара се свиква с тия спирачки и е много удобно даже, после като се кача н друга кола ми е терсене. Не виждам кви мерки са необходими при великолепно спиращ автомобил!
              Alfa Romeo 156 1.8 T.S,'98
              ZAZ Tavria 1.1, '95 - взеха я
              Pinky: "He that is gentle to the brutal will end up being brutal to the gentle"

              Comment


              • #52
                Първоначално публикувано от Old Fox Покажи съобщение
                Уважението си го има. Пиша уеко закачливо но вярвам че разбра какво имам предвид.
                Какво има да им се регулира на спирачките? Нищо. Всички 156ци спират така. Ти съдиш по твоята кола и по некъв бус, което е грешно. Е няма как просто на всички 156 да са им разрегулирани спирачките. За два светофара се свиква с тия спирачки и е много удобно даже, после като се кача н друга кола ми е терсене. Не виждам кви мерки са необходими при великолепно спиращ автомобил!
                Абсолютно си прав, но колегата упорито си мисли че 145/146 и 156 са една и съща кола
                Giulietta 1,6 JTDm 2013
                156 SW 1,9 JTD 2003

                Comment


                • #53
                  Първоначално публикувано от Crazy_Element Покажи съобщение
                  Е то е пределно ясно какво ще стане , или ще кажат добре са , или ще ме вкарат в сервиза ще ми сменят хиляди и 1 глупости и ще кажат 500 лева ,
                  Незнам как гадаеш на боб или на леща, може би със Христо (кафето) от "Ясновидци" да си се консултирал, незнам. Че спирачките на всички 156 са еднакви, това го разбрахме, за това не споря, ставаше въпрос че ако иска корекцията е напълно възможна.
                  Who Likes To Fuckin' Partyy Alfa Romeo 1.4 TS

                  Comment


                  • #54
                    Първоначално публикувано от rusiq86 Покажи съобщение
                    в този ред на мисли, за да сменя дисковете с вентилирани нарязани, а сега съм с нормалните, ще трябва ли да сменям спирачните апарати?
                    Ако сега са ти вентилираним, но не са нарязани - нищо няма да сменяш освен дисковете....АКО са ти плътни, обаче ще се наложи да сменяш и апаратите!
                    Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                    FIAT Coupe 16VT
                    Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                    Comment


                    • #55
                      Еми мисля , че темата се реши! И извода е , че спирачките на 156 са много чуствителни и ковът много, няма какво да се мисли , на мен лично не ми правеше впечетление , колегата Mad-Boy ме поддерти да питам и разпитвам как трябва да са..
                      Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

                      Comment


                      • #56
                        не ми работеше abs и спирачките не даваха да ги пипна. Но след като оправих проблема (скъсан кабел на датчика за абс на предно дясно колело) всичко се оправи.

                        Comment


                        • #57
                          Първоначално публикувано от khadziev Покажи съобщение
                          не ми работеше abs и спирачките не даваха да ги пипна. Но след като оправих проблема (скъсан кабел на датчика за абс на предно дясно колело) всичко се оправи.
                          Предполагам светеше лампата на АБС-а?

                          По темата: Не си пипай спирачките.
                          Alfa Romeo 156 2.0 TS `99

                          Comment


                          • #58
                            смених феродота отпред и отзад и педала продължава да е много твърд,от сичко написано виждам,че има някаде проблем.да ме насочите към решението му.

                            Comment


                            • #59
                              Ако ти е обезвъздушена системата като хората и все още е твърд педала, не знам до колко така наречения "brake master cylinder" ти бачка ефективно.....
                              "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                              F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                              Comment


                              • #60
                                това има ли начин как да се разбере.как мога сам да се пробвам да си обезвъздушена системата по точно от каде става.

                                Comment

                                Working...
                                X